Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Little cute princess
Thursday, November 15, 2012 | 4:20 AM | 0 comments
Assalamualaikum :) 

Alhamdulillah, dgn izin Allah SWT aku telah dipertemukan
 dgn seorang gadis comel + cantik + ayu dan sewaktu dgnnya di FB :') 

winkwinkwink ;)

Finally, hati aku terbuka nk terima dia jadi adik angkat aku. 
Insya-Allah satu hari nnt aku dgn dia akn dipertemukan *amin* ;)

Nama dia Jasmin bt. Jaffry. Simple mimple dimple xD 
Kecik lagi budak comel nih, baru 12 tahun. 
Actually aku tak tahu sgt pasal budak comel nih. Tak sempat nk selami jiwa dia xD
Akan selami jiwa, rawat rohani bla bla blaa dia nnt, insya-Allah :D

To my little cute princess :
Thanks sbb terima kite sebagai kakak angkat awak. 
Kite doakan awak dapat straight A utk UPSR nnt kay sayang ;) 
Insya-Allah, akan timbul rasa sayang kite kat awak, one day. 
Soo, thanks again :**

#kbai xD 



Old things | New things