Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; kerash :o
Saturday, July 28, 2012 | 7:13 AM | 0 comments
Assalamualaikum :) 

Kerash asa CRUSH xD 
Semua org ada crush , tipu kalau takde :p 

Aiman , deeba pom ada crush . 
Pengakuan berani mati woo o.O 

Hehe , even kite ada crush , kite tahu yg Aiman still kite punya . 
Aiman tetap dihati even Zayn Malik lalu depan mata . Eh? haha , 

Jauh mana kite pergi , ramai mana lelaki ensem lalu depan mata , takde siapa boleh ganti tempat Aiman . 
Takde lelaki kat lua sana yg sama dgn Aiman . 

Kalau lelaki ensem lalu depan mata ,kite tengok je . 
Kite tak boleh nk buad apa . Lainlah kalau kt belakang baju dia tuh ada tulis nama FB dia ann :D 

Kite dah tak berani curang sejak kejadian aritu punya arituh terjadi . 
Cukuplah sekali seumur idop benda tuh jadi . Tak sanggup nk hadapinya lagi. 

Insya-Allah , kalau di-izikan Allah hubungan kite dengan Aiman kekal :) 

One more , kite mmg rapat dgn semua budak lelaki kelas kite . 
Tapi adalah 4-5 org yg tak kawtim dgn kitee :) 

Jgn jeles , diorang smua crush kite .
kbai xD






Old things | New things