Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Senior vs ZAI
Thursday, June 28, 2012 | 10:34 PM | 0 comments
Assalamualaikum :)


Budak atas nih teringin sangat nk tahu siapa nama kembaa Tenuk kt SMK Tasek Utara tuh :D 

Sumpah aku cakap , muka senior dgn ZAI samaaa ! Rambut dia samaa , mata dia sama , shape muka dia sama . Sejak first time jumpa dia arituh , aku dah aim diaa giler" . Even dia jauh skalipom , aku still boleh cam dia . 

Take a note : 
If aku dah aim sorang tuh , aku akan nmpk dia even diaa kt mnaa skali pom . Even ramai org kt satu tempt tuhh , aku still tahu tuh dia . 

  Senior tuh senyum samaa dgn ZAI . Aku just nk tahu siapa nama Senior tuh jee . Eh tadi masa kt dewan , dia kt blakang , aku kt depan . Hikhik , aku nampk dia even dia jauh nun di belakang :D And aku dah tau mana 1 moto senior tuh :D hikhokk , soo from now aku tau ahh dia datang kee tidak :D 

kay , saya cuma nak tahu nama abang jee . itu jee , maybe kite boleh jadi KAWAN :) Saya harap begituu ^^v Aminn ~


Old things | New things