Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Untung :')
Saturday, May 19, 2012 | 11:11 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

Hikhokk *peace up*

kekadang aku jeles tgk membe aku dgn partner diorang :') u know why? sbb diorang always share problem sesama . how sweet diorang tuhh :')


aku tak pernah share problem dgn Aiman . aku rasa awkward gilerr nk share problem dgn dia . even dia partner aku , aku susa nk share dgn dia . almaklumlaa dulu mana pernah kwn dgn lelaki :D skola pom pompuan smuaa . hikhok ^^v

dia slalu jugak share problem dgn aku , kekadang aku mls nk layan . lol , kejam kot aku nih . tpi kekadang aku yg paling beriyee settlekan problem diaa . hihi , adat lettuw :D dia pernah ckp dgn aku , if ada apa" problem , share je dgn dia . epp , dia ckp sng ahh , aku nih nk ckp dgn dia susa gilerr . KAY , AKU TAK PANDAI NK SHARE PROBLEM DGN MANUSIA YG BERNAMA LELAKI ! *take a note*

aku try nk share dgn dia , tpi aku nih degil . sukaa pendam and then nangis tetibee . itulaa aku , suka sgt pendam smuaa benda . aku ingt aku nih kuad , bole berdiri sendiri . padahal xpom . aku nih lembik , lemah ! hmm , aku rasa lebih selese kot pendam smua tuh . aku tkot nk share dgn Aiman . entalaa , aku pom tatau kenapa :/ eishh aku nih PELIK ahh >< 
tapi aku bersyukur ada partner mcm Aiman :') well , dia tahan dgn perangai aku , dia fhm aku . dialaa sgala"nyaa , dia yg buad aku senyum , dia yg buad aku nangis , dia yg buad aku risau . lol xD aku happy dgn dia :') dh nk dekat 1year relay aku dgn dia , byk kot problem . memcm ! siapa je yg tau problem kitorang? lol xD xde siapa kot tau ^^ alaaa , aku happy dgn diaa . untunglaa aku dpt diaa :'D *perasan* hohoo , kitorang tak sesweet couple lainn ^^v
 loveyou AA <3
kbai :)


Old things | New things