Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Jelly kay Jelly !
Tuesday, May 29, 2012 | 8:30 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

Siapa je taknak hang dengan kengkawan :') Aku pom nk , lagi" dgn diorang nih *tunjuk bawah*


Aku salah sorang members group nih . Eh babe , aku sayang giler kot group nih . Tapi sedih ahh , diorang semuaa area KL . Aku nun jauh di JB :/ tengok ah nih , diorang buad aku jeles nk mati >< *tunjuk bawah*


Oi , jangan ahh storyy nk pakai baju apa bagai >< Aku jelly weyh , jelly ! Admin kau pom 1 , aku dok JB pergi add kat group apapasal ? Kay , sabar deeba sabar ! 


Gua bengang dengan lu ahh Admin Tenuk ! Cara ckp mcm smua confirm pergi ann . Yg jauh apa citee? Alahaii , sabar jelaa jadi members group nih :'D Takpelaa , aku harap satu hari nt aku gerak KL , terserempak ngan ADMIN COMEL laa kononnyaa nih . Harap doa kawan aku sorang tuh makbul (anis) Amin ! :')

No matter what ,

I Love SM Family <3


Old things | New things