Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Me is me :)
Thursday, April 19, 2012 | 1:28 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

Even dia kawan kitee , kitee tak bolee nk percaya dia 100% :') Kekadang , nmpk baik depan kitee . Actually kt blakangg ckp tahpape buruk pasal kitee . Well , siapa tahu . Hanya Allah sahaja yg tahu ^^v
one more thing , kitee pom tak bolehh nk percaya apa yg org tuh ckp pasal kawan kitee . Manalah tahuu dia nk buruk kan kawan kitee sbb dia taknak kitee rapat dgn dia . Well , who knows?
Sumpah aku ckp ,smpai skarang aku tak jumpa lagii kwn aku yg fhm perangai aku . Seriously , even aiman pom still tak fhm aku . Aku tatau mcm mnaa cara nk buad diorang fhm aku . 
Acting like nothing happen :D Aku latuhh , suka sgt buad mcmtuhh . Smpaii org ingt aku nihh xde problem . Alwayss happy andd kekadang moody tanpa sbb . Bengong lettuw :D Hahaa xD Adeeba Abadi mmg mcmtuhh ^^v Just be yourself laa sayang <3


Old things | New things