Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Forever Tenuk Busuk xD
Sunday, April 8, 2012 | 2:31 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

Fyi , budak atas nih Tenuk Busuk xD Sorry to sayy , nmaa mmg hampir" dgn Tenuk Busuk xD 
Hahaaa , siott kau masuk dlm mimpi aku mlm tdi ._. Kacau daun betol , bukan reti bg salam smalam . Errr , kalau dalam mimpi tuh kau kawen dgn aku xpelaa jugak *perasan* Nih takk , kau dok mengata aku dgn kawan kauu . Weyhh , tak lawak ._. 
Harap mlm nih muka Tenuk Busuk tuh takdelaa dlm mimpi aku ._. Kemain lagii kau kenakan aku smalam eaa . Serious aku tak puas ati even itu cuma mimpi :D Aku mmg xpuas atii , aku mcm nk tumbuk muka kauu . Tenuk Busukk mmg hampehh ! Kawan aku yg memanjang pikir psl kau , aku yg kena mimpi kauu . Aigoo , masalah duniaa nih ._. Eh" , suhhh suhh ! Main jauh" . Penad pikir pasal kau je Tenuk Busuk ._.


Old things | New things