Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Supa Dupa Weirdo ^^v
Friday, March 16, 2012 | 12:31 PM | 0 comments
Assalamulaikum :)

Aku jenis tak sukaa org yg kurang rapat dgn aku tnya pasal relay aku dgn dia ^^v Dia xfaham acanee cara kitorang couplee , so nt msti mcm" dia ckp psl relay aku . 
Tak dew siapa fhm cara kitorang . You know whyy , kitorang xdela sweet mcm couple lain . Mmg tuh bukan yg aku nk dlm relay . Geli doww ! Welkk ~ 
One and only anak perempuan pakcik Abadi . Very very weirdo ^^v Eveen aku tgh ada alot of problems , aku bole gelak" mcm nothings happen . Well , takde siapa pernah fhm diri aku nih . The only person akan menangis bilaa that things betol" sakitkan hati dia . Kalau stakat boyfiee dgn pompuan lain nk nangis mcm beruang ilang anak , mmg sengal namanyaa ! Bgi aku laa ^^v Takpernah kesah dia dgn siapa . Jnji dia stia . Itu jee , aku tak sukaa in my relay terlamppau sawett . Aku bukan jenis sawett tuh sumaa . Take a note :)
Nk ckp ! Mmg untung siapa couple dgn aku , aku tak sukaa sgt org bg aku hadiah . Cool kan ? haha xD Kay , mmg untungg ~ Aku sedikit . eh bukan sebanyak pelikk :D Xboleh nk ubah diri jdi normal , mmg pelik dah merebak kt sluruh badan :D Takde siapaa bole ubadkan aku jdi normal . kaybaii ^^v


Old things | New things