Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Mr.Dentist
Saturday, February 18, 2012 | 9:40 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

Aku rasa , gigi Domo tuh lagi lawa dari gigi aku :'( That's y , nk cepad jumpaa Mr.Dentist . Nak cabut gigi yg teruk smpaii ramai org tgr . Wahhh , malunyaa *tutupmukaa*

Insya-ALLAH , bulan 3 aku date samaa Mr.Dentist . Ibu suruh pergi nxt week , sbb Doctorr R ada kt ruma . Tpii , aku tkott sakit diaa smpai 2weeks . 2minggu lagi aku exam , so xdpt nk jumpa Mr. Dentist this month . So , nk date samaa dia mayb awal bulan , tgh bulan or ujung bulan timee school holidayy bulan 3. Andd , tak kiree apa yg akan terjadii , aku kena jugakk jumpaa Mr.Dentist ~ Doakan yg terbaik buad aku :D Cewahh ! Insya-ALLAH , bulan 4 perubahan ketaraa kt diri akuu . Wahhh , tak sabarr nk tayang gigi kt korang :D 
Hihi , bertambah comel laa aku lepasnihh xD Perasann ~ 


Old things | New things