Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; | Me Adeeba |
Friday, January 20, 2012 | 12:47 AM | 0 comments
Assalamualaikum (: 
 
Tahun baru , azam baru , perangai jugak baru (: Hihi , last wednesday/tuesday , mulut gatal nih pergi tnya Supersunshine , samada Superweirdgirl nih da berubah or tidak . Dia jwb terlalu byk. OMG ! Byk mnaa tuh ? Dgn rela hati , telinga di buka dan redha dgn apa yg klua dri mulut dia :p Hihii , semua yg teruk diaa hembus . Menyirap aku dgr . Bila aku mara dia ckp , aku yg suruh dia bgtau psl nih . Huhu , ingt yg baik" jee :'( Alahai , nasib ! Kfinee , aku try nk jadi NUR ADEEBA yg 2011 . Yg Supersunshine kata dulu aku sopan , hormat org . K , aku try jadi 'DIA' yg dulu . Bg masa laa ea sayang (: Supersunshinee , kau xnmpk aku dlm kelas ritee ? Aku focus gilerr dlm kelas uknow ? Try to be Anak Pakcik Abadi yg rajin . Yes , that my azam for 2012 (': Hihi , sbenanarnyaa aku nmpk byk perubahan kt diri aku nihh . Well , im superweirdgirl in the world ! Haha , xde kena mengana :D  Cara aku ckp , seriously lain gilerr ! Bilaa sebut perkataan yg ada huruf 'R' mula laa jdi lain bunyi dia :| Aku xpelat 'R' , tpi mcm bebelit lidah nk sebut uruf tuhh . Masya-ALLAH ! Terseksa tahuu ? Jawatan kosong ! Sesiapa yg bolee ajar aku sebut uruf 'R' dgn betol balikk . Hihii . Siapatah yg ajar aku sebut 'R' mcm nihh :p Aku nk NUR ADEEBA yg lama . Aku rindu NUR ADEEBA yg lamaa . Yg xkuad merajok , kuad sakit ati , miang , sombong , berlagak and blablablaa . Aku tatau laa kenapaa msti dia ckp aku smua tuhh :'( Aku terima dgn hati yg suci lagi ikhlas (: Thanks sayang buad deeba sedar balik . K , i will try my best to get back NUR ADEEBA 2011 (: Member aku kata aku mcm biasa , nothing change . Tpi Supersunshine kataa aku byk berubah . Tahlakann , pandangan org lain" . Tapelaa , aku cuba ^^ Just wait and see :D

Baby tuh comel , mcm kitee :D K , perasan :p



Old things | New things