Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Kau da besar sayang ^^
Monday, December 19, 2011 | 8:27 PM | 0 comments
Assalamualaikum (:


Atoto , budak kecikk nihh da nak msk form 2 . Alahaii , mcm xpercayaa je -__- Nak kata excited nk msk form 2 , idok lee . Rasa nk sampai bila" nk stay form 1 . Best giteww form 1 walaupom kekadang buad aku sakit ati jadi budak form 1 ^^ Lahaiii , ada junior pulaa tuhh tahun depan . Cari junior perempuan yg comel" then 1unit beruniform dgn aku then bg dia present yg ibu suruh bg . Atotoo , baiknyaa aku ^^ Hanya aku jee yg tau present apa kejadah tuhh :D Just be nice with mee laa , i will give you more present (: Untunglaaa siapa yg dpt tuhh ^^ Mesti mukaa korang cuak first day msk secondary sch ritee ? Lahaii comel jee <3 Mcm aku first day masuk skola . Hehe , seram jee tgk muka cikgu" smuaa :D Lama" ok ^^ Hehe , ofc i will be nice with junior" next year . Aku kan baik tpi kekadang gilerr aku dtg , aku jadii xbetol :D Oink , aku rindu 1KAA2 )': Aku da byk berubah laa sekarang . Hehe :'D Cara aku ketawa lain , cara aku ckp lain , cara aku layan Supersunshine lain ckit . Lahaii , aku da besarr . Heheh , besar sgt ke kauu ;p Jgn terkejut kalau next year jumpa aku , aku da byk change (: #WE ALL NEED CHAGE sayang ^^# Kiss sikit :* Muahhhh :D kbaii (:


Old things | New things