Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Izati Sofia Abdul Rahman (:
Friday, December 2, 2011 | 9:31 PM | 0 comments
Assalamualaikum (;

Izati Sofia (: Seriously dia tembam . Bilaa daa lama aku xjumpa diaa , aku suka cubit pipi diaa . Tapi dulu laa aku sukaa cubit pipi diaa . Now , dia still tembam mcm dulu (: Aku sayang dia , jgn culikk diaa dari aku . Aku terajang siapaa yg culikk dia :D Dia nihh ada masalah blurr ckit . Cikitt je , tak banyak :D Suka kenakan diaa (: Dia baik laaa . Ustazah Pilihan nihh :D Sukaa membebel kt aku if aku ada buad silapp ngan Frisya ^^ Nih lagi 1kawan aku yg pelikk kalau xpegang fon 1harii . Hari" menge-text . Awak , xpenad jari" awak tuh ea ? Hahah xD Sukatii dialaa dia nk buad apa (: One moree , dia JIWANG bhaii . Hehe , geli aku kekadang ngan dia nihh . Haha , timee dia ketawaa , sumpah Comel :D Dia jeniss org yg xsukaa ketawa byk . Time aku ketwa dia senyapp je . Heheh , xfhm perangai pompuann nihh . Dia always tumpang balikk ngan aku (: Sampai ayah aku selalu tnya psl diaa . Bila nk balikk , nk pergi skolaa , ayah aku selalu tnyaa psl diaa . Lalalal , da mcm anak ayah aku da -.- Jealous nihh :D hahah , nolaa (: Tak kesah pom dia nk jadi anak ayah aku pomm , nk jadi betol" pom xpe :D Lalalalal :D Honestly aku ckp , DIA COMEL NK MATI , DIA TEMBAM , DIA TINGGI -.- dan sewaktu dengan-nyaa . K , xnk puji byk" , nt dia kembang :/


AKU SAYANG KAU LAH BAM :D
KISS SIKIT (:
MUAHHHHHHH :*


(:


Old things | New things