Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; 0142
Tuesday, November 29, 2011 | 11:56 PM | 0 comments
Assalamualaikum (:

Lalalala , 5hari deeba ada exam . Tinggal lagi 3hari dan ada lg 6paper :/ Seriously bosan exam SDKA nihh -.- Tapi disebabkan ada Man-Man kt skola tuhh , xdelaa bosan sgt . Dioranglaa yg me-riuh-kan keadaan kt surau time rehad (: Semalam paper Ibadat - Sirah - Tafsir Al-Quran . Harinih Faraid - Muamalat . Honestly deeba ckp , smua susa :D Tpi nk buad mcm mnaa , jwb jelaa . Hope lulus (:

Awak , awak nk tau kan sbb apa saya mcm moody time awak minta slip peksa itu . Nih sbb dia (: For your info sayang , saya da lamaa benci kt dia . Donno why laa . Even saya dengar nama bapak dia pom saya mcm .... errrr -.- Harituhh awak and kawan awak tuhh ada cerita pasal dia , lepastuhh saya jeling kawan awak mcm saya lapar . Itu maknanyaa saya xsukaa nk dengar awak ceritaa pasal dia depan saya . After thiss , please sayang jgn story pasal dia depan saya lagi. Hope sangat awak baca post saya nihh . Saya xmaraa awak nk story or apa" laa awak nk buad psl diaa , tpi please .. jgn depan sayaa . Seriously , saya da xnk dengar nama dia , bapak diaa , nenek diaa , atok diaa so on depan sayaa . Saya tau duluu saya gilerr babi rapat dengan diaa , tpii bukan jodoh jadi kwn diaa nk buad mcm mnaa (: Hope awak fhm . Awak , once saya benci org tuhh , smpai bila" saya benci org tuhh . Awak jgn buad hal , awak nt saya benci (: Please ea Sayang , bgtau kawan awk tuh skalii . One moree , saya dengan kawan saya xpernah nk story psl diaa . Ea awak , dia da lupa sayaa , buad apa saya nk ingt diaa . Saya xmaraa awak nk kwn dgn diaa . Saya xkesah awak nk kawan ke kawin kee ap kee .. Seriously xkesah (: Honestly , saya xsukaa dia .. Kalau saya ckp dgn awak pom sbb apa saya xsukaplusplus dgn diaa , awak xakan fhm perasaan sayaa . Awaak akan gelak-kan sayaa je if saya story kt awak . Better awak xpyh tau sbb" saya benci dia (: Saya benci tapi saya still sayang diaa . Tapi , bialaa dia dgn idop diaa . Saya dengan idop sayaa . One moree , mmg saya jealous ckit awak minta slip diaa . Tpi pelikk , awak nk buad ap dengan slip diaa ? Awak nk simpan ? Urmm , apa" jelaa awak . Saya mls nk pk sangat . Hope awak fhm apa yg saya membebel pepanjang nih k sayang . Muaaahhh :D

RAWRRRR ! 
 (:


Old things | New things